subota, 9. siječnja 2016.

NEW IN | ESSENCE, CATRICE, AVON, BALEA...

Pozdrav ljudi! Napokon sam našla vremena za novi post. Prije početka bi se željela ispričati jer su slike slikane s blicem, ali ovdje gdje ja živim već par dana ne prestano pada kiša i sve je tmurno i nema ni traga suncu. :(
Također sretna nova godina!



 BALEA SOFT & CLEAR NOĆNA KREMA PROTIV PRIŠTIĆA
Ovo mi je već 4 pakiranje. Volim ovu kremu jer je jako hidratanta, pomaže protiv prištića i jako je jeftina.

Cijena: 15 kn
Količina: 50 ml




 BALEA SOFT & CLEAR GEL ZA PRIŠTIĆE
Ovo mi je prvi put da sam ga kupila, i kada ga potrošim, neću ponovo. Ne radi najbolje svoj posao. Vidi se razlika kada sam ga koristila, ali jako jako malena u skoro 2 tjedna korištenja svake noći. Znate li vi neki dobar a pristupačan gel za prištiće?

Cijena: 16 kn
Količina: 15 ml





 AVON CLEARSKIN GEL ZA ČIŠĆENJE LICA SA SALICINOM KISELINOM
Ovo mi je već drugo pakiranje i jako sam zadovoljna sa njime. Nije skup, odlično čisti, i nemam prištiće kada ga koristim.

Cijena: Često je na popustu za 20 kn, tada ga ja kupujem
Količina: 75 ml






 LABELLO BALZAM ZA USNE
Jako lijepo hidrira usne, lijepo miriši ali se jako brzo troši. Sve u svemu odličan proizvod za usne. Trenutno u DM-u traje akcija gdje možete kupiti 2 ova labela za 15 kn. Ja i prijateljica smo uzele to popola, znači da sam ga platila 7.50 kn. Punu cijenu nažalost ne znam.

Količina: 4,8 g





 EOS BLUEBERRY ACAI

Ovaj eos sam dobila od svoje najbolje prijateljice Ane za Božić. Predivno miriši, još ga nisam isprobala jer trenutno trošim svoj lemon drop.

Cijena: 45 kn
Količina: 7 g




AVON NATURALS SPREJ ZA TIJELO S NAROM I MANGOM
Ovaj sprej sam tako dugo htjela, i dobila sam ga za Božić od svojih roditelja. Predivno miriši, mali je i savršen je za (školske) torbe :) Doduše, nije baš dugotrajan.


Cijena: U skoro svakom katalogu je na akciji za 20-tak kuna
Količina: 100 ml





ESSENCE I ♥ TRENDS LAK ZA NOKTE - 21 steel the world
Ovaj lak sam također dobila od svoje najbolje prijateljice Eme. Predivne je boje, dugo traje i ima jako dobru teksturu.

Cijena: oko 13 kn
Količina: 8 ml




ESSENCE PURE NUDE PUDER U KAMENU - 20 nude beige
Također sam ga dobila za Božić od roditelja. Koristila sam ga samo jednom, pa vam ne mogu reći utiske. 

Cijena: Ne znam, ali mislim da nije skuplji od 30 kn
Količina: 7 g




ESSENCE LIPLINER - 06 satin mauve
Vidjela sam ga milijun puta kako na blogovima, tako na videima. Boja je savršena i jako mi se sviđa ovaj lipliner. Također dobila na poklon od svoje prijateljice Eme.

Cijena: 8 kn
Količina: 1g



ESSENCE MINI SHEER LIP BALM - 02 little miss rosie
Ovo sam dobila na poklon od Eme, također. Jako mi se sviđa boja, premda je jako svjetlucava, ali lako ga ja matiram sa trikom od maramice i pudera u kamenu. Preeedivno miriši i nije baš hidratantan. Volim miješati ovaj lipliner sa njime.

Cijena: 16 kn
Količina: 






lijevo - lipliner desno - balzam

CATRICE TEKUĆA KAMUFLAŽA - 010 porcellain
Nažalost sam uzela presvijetlu nijansu. Ja imam normalan ten po zimi koji nije ni presvijetao ni pretaman i ovaj korektor je baš presvijetao. Žao mi je što ima jako malo izbora nijansi i ni jedna od te dvije mi ne odgovara. Sviđa mi se tekstura i pokrivenost.

Cijena: 27,90 kn
Količina: 5 ml





I to je to za ovaj post. Nadam se da vam se svidio!
Do sljedećeg puta, Nikolina♥

2 komentara:

  1. EOS je odlična stvar! Gdje ti ga je frendica nabavila za 45 kn? nisam nigdje vidjela tako jeftinog...

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ima u mulleru! Mislim da se ne isplati uzeti sa pink pande. Meni je frendica uzela u Njemačkoj, ali kažem vidjela sam u Mulleru po toj cijeni :)

      Izbriši