srijeda, 6. travnja 2016.

FAVORITI OŽUJKA

Pozdrav svima! Nisam dugo napisala post, i ispričavam se. Imala sam jako puno obaveza oko škole i sada sam uspjeha uhvatiti malo vremena da napišem novi post.

Prvi favorit je ovaj Balea trend it up šampon za suho pranje kose . Odlično radi svoj posao, baš osvježi kosu nakon korištenja, obožavam ga. Ima jako intenzivan miris vanilije. Kad kažem intenzivan, mislim intenzivan. Jednom kad sam ga nanijela na kosu u kupaonici, otišla sam u dnevni boravak i tata me je pitao što to miriši na vaniliju. Eto, toliko je jak :D



Drugi favorit je Avon planet spa carribbean escape maslac za tijelo. Predivno miriše i ima sitne šljokice u sebi koje djeluju poput nekakvog highlitera na koži, presijavaju se i divne su! Brzo se upija i super hidratizira kožu. Jako je kremast i mastan.




Treći favorit je Johnson's baby šampon sa kamilicom. Ja ga koristim za pranje četkica i za to je odličan! Jako je nježan i predivno miriše. Super očisti i miris ostaje na četkicama danima nakon pranja.



Četvrti favorit je Essence multi action volume maskara. Ima gumenu četkicu koja je odlična i lijepo izvuče sve trepavice, a i jako je dobra za doljnje trepavice. Ne preslikava se i ne mrvi. Obožavam!



Šesti favoriti su Essence olovka za usne 06 satin mauve i Essence mini sheer lip balm 02 little miss rosie (recenzija). Obožavam ovu kombinaciju. Essence lip lineri su odlični, a jeftini.


lijevo - balzam | desno - lipliner

Osmi favorit je parfem Oriflame amber elixir. Predivno miriše a o dugotrajnosti da ne govorim. Nanesem ga ujutro prije škole i navečer on je još uvijek na meni i miriše isto kao i kad sam ga nanijela. Obožavam njegov miris, onako baš je ženstven i nježan.
Miris uključuje esencije mandarine, crno grožđe i crne ribizle. U srcu su božur i heliotrop, zasladjeni nijansom badema, dok su u donjim notama amber mošus i sandalovina.

(stavila sam sliku s interneta jer kad sam pisala post, nisam ga bila u mogućnosti slikati jer se nije nalazio kod mene)



Jeste li vi isprobali neki od ovih proizvoda? Kako vam se svidio?

Do sljedećeg puta, Nikolina♥


2 komentara:

  1. Essenceovi liplineri (stara verzija) su odlični :)
    A ova Balea šampon za suho pranje moram probati kad kažeš da ima jak miris vanilije, to obožavam :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Nisam probala staru verziju ali čula sam jako pozitivnih stvari o njima :)
      I ja isto volim miris vanilije, a k tome još odlično radi svoj posao :D

      Izbriši