utorak, 16. veljače 2016.

TANGLE TEEZER COMPACT STYLER

Pozdrav svima! Danas sam vam odlučila pisati o tangle teezeru, koji je u zadnje vrijeme jako popularan. 





Ja imam compact styler, puno manju verziju. Jako je praktičan jer je mali i također ima zaštitni poklopac što ostali tangle teezeri nemaju.






Ono što mi se sviđa je njihov dizajn. Ima ih puno u različitim printovima. Ja imam ovaj na leoparda. Ovog malca sam dobila i sebi nebi kupila ovaj dizajn, ali to mi nije ni previše bitno.





Ja sam imala problema kad sam ga prvi put vadila iz kutije. Na kutiji nema nijedan otvor,poklopac ni nešto slično pa sam ga morala pokidati, što se može vidjeti na dnu pakiranja.

 



Ima ove zubce koji su poredani tako da prvo ide veći pa manji.




Sve što se kaže za njega je potpuna istina. Divno raščešlja, ne čupa, otklanja otpale dlake s vaše kose. Iako moram priznati da kad ga mi je kosa suha, malo mi naelektizira kosu, ali jako malo. Za mokru kosu je savršen!

Jako lijepo sjeda u ruku i nije se teško češljati s njim iako nema dršku.

TT možete naručiti sa iMalla po cijeni od 132 kn. Na iMallu ga ima samo u crnoj boji.
Ne znam gdje ga se ima kupiti u trgovinama, moj je iz Njemačke.



Do sljedećeg puta, Nikolina♥


Broj komentara: 8:

  1. Ajme, presladak je, ali ja svoju Macadamiu nebi mijenjala za ništa! :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Puno sam čula o macadamiji, voljela bi i nju isprobati :)

      Izbriši
  2. u ovakve četke stvarno vrijedi investirati <3 odlične su :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim običan Tangle Teezer već 2 godine i ko novi je, obozavam ga!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moj mi je pao milijun puta i nema ni jedne ogrebotine, jako su kvalitetni! :)

      Izbriši
  4. Cula sam puno o njemu i stvarno ga zelim isprobati =)

    OdgovoriIzbriši