utorak, 9. veljače 2016.

ESSENCE MINI SHEER LIP BALM - 02 LITTLE MISS ROSIE

Pozdrav svima! Znam da nisam redovna u pisanju postova, ali jednostavno nemam vremena. Ovaj mjesec mi je prenatrpan, od ispita, treninga, učenja i svih obaveza koje imam pored škole. Nadam se da me razumijete.

Pakiranje je od tvrde plastike, a balzam se odvrće na donjem dijelu pakiranje. Ovo pakiranje me podsjeća na ruževe u olovci.





Jednostavno se nanose zbog svog vrha koji ide u špic. 

Jakooo su sheer (što se vidi po nazivu) i to mi se ne sviđa, ali postoje trikovi za matiranje proizvoda za usne. 

Meni nije ljepljiv i nije dobar kao balzam, ne njeguje i ne hidratizira usne.

Po meni bi se ovo moglo nazivati ruževima za usne u sticku, a ne kao balzame jer ne njeguju usne i prejako su pigmentirani za balzame.




Što essence kaže za ove balzame?



Međutim postoji jedan problem. Balzam nije čvrst i kada sam ga slučajno dotakla sa poklopcem, vrh mi se odrezao što ste i mogli vidjeti na slici gore. Također su jako "masni" i čim ga malo dotaknete odmah ćete se uprljati. Nadam se da ste razumjeli jer ne znam kako bi to drukčije opisala :D


Po meni su ovi "balzami" solidni i mislim da su savršeni za mlađe djevojke jer ima nude, ova, ljubičasta i crvena nijansa.




Cijena: 16.90 kn
Količina: 2,5g

Jeste li vi isprobale neki od ovih balzama? Dijelite li isto mišljenje sa 
mnom ili niste zadovoljne njime?

Do sljedećeg puta, Nikolina♥

2 komentara: